pátek 24. dubna 2015

Glitroví motýlci


Dnes jsem pro vás připravila návod, jak využít glitry, které jsme nedávno naskladnili.
 
Sady jsou pěkně barevně sladěny a toho jsem při následujícím postupu využila.
 
Kromě glitrů potřebujeme širokou oboustrannou pásku (v našem eshopu bude brzy naskladněna), bílou čtvrtku a vyřezávací šablony motýlů.
 


Na kousek čtvrtky nalepíme oboustrannou lepící pásku,
 
 
pak z ní vyřežeme motýla (šablona vlevo) a následně sundáme z pásky druhou ochrannou vrstvu.
Z jiného kousku čtvrtky, já jsem použila zlatý, vyřežeme obrys motýla (šablona vpravo).
Tuto druhou část již nepodlepujeme. Po vyřezání ji přilepíme na první vyřezanou část a základ pro motýl máme hotový.
 
 
 
Pak motýla postupně posypeme glitry tak, aby levá i pravá část byla zrcadlově stejná.
S našimi glitry se dají celkem přesně vyplnit jednotlivé části, protože víčko nádobky má sítko.
 




 
A tady se již můžete podívat, jak jsem motýlky použila k výrobě přání.
 

 

 
Děkuji za návštěvu :-)
 








3 komentáře: