sobota 30. listopadu 2013

Art Journal - 2.část




Na třetí stránce mého art journalu jsem se vyřádila mým oblíbeným patláním.














Opět jsem ji nejprve natřela gessem.  Pak jsem použila akrylové barvy v mých oblíbených odstínech. Po čtvrtce jsem nepravidelně dělala několik kapek v různých barvách, které jsem pak rozetřela starou kreditkou po celé ploše.


 
 
 
Pak jsem použila velká gumová razítka, která jsem kdysi v podstatě omylem koupila a stránku jsem jimi pomocí zelené inkoustové barvy Distress orazítkovala.















Na Silhouette jsem vyřezala několi kytek, které jsem "ušmudlala" výraznou oranžovou barvou. Ta jsem pak přilepila na stránku a pro větší zvýraznění jsem vnější obrys ještě obtáhla černým gelovým perem.


















Dřevěné dekorace ve tvaru kytek jsem nabarvila barvami Distress Stain, které na dřevo velmi ráda používám, protože řídká barva se vpije do dřeva a struktura dřeva tak nezanikne.


 
Těmito obarvenými dekoracemi jsem dozdobila celou stránku.
 
 
 
 Děkuji za návštěvu :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat