pondělí 25. prosince 2017

Tajemná krabička


Už víte co se krývá v této krabičce? Někteří možná netuší, ale ti co se pohybují ve světě scrapbookingu, tak už určitě ví. Ano je to exploding box. Musím říct, že k výrobě této krabičky jsem se chystala dlouho, jenže jsem tak úplně nevěděla, jak začít. Pomohla mi Pavlína z Papero amo, která vyrobila hned 2 exploding boxy pro své dcery. A to byla pro mě výzva! Tímto Pavlíně děkuji.




Ve svém exploding boxu jsem použila několik vychytávek, jako například vodopád (Waterfall), Double Slided Card, harmoniku (Accordion), Neverending Card (=Endless Card), Peek-a-Boo Card, Twist&Popup Card a Squash Card.

Návody na tyto vychytávky se dají najít na internetu, ale bude-li zájem, postup na jejich výrobu ráda zveřejním.

Nejvíce práce jsem měla paradoxně s fotkami. Chtěla jsem použít fotky dětí od jejich narození až do dospělosti. Většina fotek byla tudíž focena na kinofilm a tak jsem fotky nejprve skenovala a v počítači upravovala jak kvalitu, tak velikost. Dalším oříškem pak bylo přiřadit fotky k jednotlivým vychytávkám podle počtu, které tam můžu umístit. Chtěla jsem, aby skupiny fotek měly vždy společné téma a navíc, aby ve středu krabičky byly fotky nejmenších dětí a směrem od středu se věk zvyšoval a na největším díle exploding boxu byly fotky z dospělosti. To se mi nepodařilo dodržel úplně, ale v zásadě, to tak je. 
Do exploding boxu se vešlo neuvěřitelných 86 fotografií. Přesto strašně lituju toho, že v době, kdy byly děti malé, se nefotilo digitálně. To bych měla mnohem více fotek a tím i větší výběr.

Celý exploding box si můžete prohlédnout na videu:


Děkuji za návštěvu :-)



9 komentářů: